29 Ocak 2018 Pazartesi

Hamile Fotoğraf Çekimi


Bütün hamilelik sürecini sizinle paylaşacaktım benden kurtulamayacaktınız!
Selam selam kocaman Merhaba!
Yine ne yazacak bu kız derseniz çok da yazım yok size :) Bu sefer fotoğraf hazırladım.
Hamileler neden fotoğraf çektirir diyorsanız, ne işim olur hamile zamanlarımla diyorsanız bence bir daha düşünün derim. Önemli olan kilo değil bedeninizde iki kalp olması... İnanılacak gibi değil ama gerçek. İçinizde atan iki tane kalp bulunuyor. Yazarken bile garip oluyorum. Gerçekten mucizevi bir olay... Bu olaydan da anı bırakmamak ancak pişmanlık olur.
 Biz de düşündük acaba nasıl bir anı kalsa? Direk bu olaya giriştiğimde de böyle anlamlı fotoğraflar biriktirebilir miydim bilmiyorum. Anaokulunda kullandığım Pinterest uygulamasının faydalarını hamilelik hayatımda da gördüm :) Biraz oralardan ilham aldık diyelim. Burada kendi fotoğraflarımdan çok ilham aldıklarımı paylaşacağım. Ben onlar kadar estetik duramıyorum da :)




Öncelikle kır çiçeklerin arasında beyazlar içerisinde bir anne yok burada. Baktıklarım arasında da yoktu. Neden? diyecek olursanız kış mevsimindeyiz de o yüzden :) Yoksa bence diğerleri de gayet anlamlı ve güzel duruyor.  Benim fotoğraflarımda olay biraz daha ışıkta ve karanlıkta. İkisinin harika birleşiminde.... 


Tarzıma gelecek olursak, tarzım pop artmış. Ben kendimi sürreal sanıyordum ama sanattan anlayan canım Edam düzeltti. Fotoğrafları eşim çekti.. Zaten hep ona çektiriyordum :) Harcanıyordu bizim evde :)  Şimdilik bizimkileri geçelim çekebileceklerinize gelelim...


Çok sade ve güzel bir fotoğraf bu. Yani kız da güzel şimdi:) Olayımız o tosun göbek olduğu için gayet uygun bir fotoğraf.


Işığı iyi ayarlayınca çok hoş oluyor gerçekten. Hiç beklemediğiniz fotoğraflarınız olabiliyor. Hayvanı olan kişilerin çekebileceği harika bir fotoğraf.


Bence çiçek aksesuarı her yere güzel gittiği gibi hamile fotoğraflarına da acayip yakışıyor. Sonuçta bebeklerin kendisi de bir tohum...


Bu da görseli kuvvetli ve basit bir fotoğraf. Tek yapman gereken el hareketi. Benim gibi parmakların kalp yapmaya elverişli değilse boşver sen top yap :)


Aslında hiç bir şey yapmadan dursan da oluyor işte. Mucizenin gerçekliği düpedüz ortada.... Aslında fotoğraf çkimi yapılırken annenin hareketleri iyi yakalansa çok daha anlamlı oluyor. Doğal hareketler ister istemez bünyede bulunan değişikliği yansıtıyor.



Çiftli fotoğraflar en sıcakları... Biz tripot olmadığı için yapamadık ama alacağım en kısa zamanda çünkü lazım :) Bebek geliyoooor. 



Hamile fotoğraflarında sadece anne olması olmaz. Sonuçta bebek tek kişi ile olmadı, herkes biliyor :)
Hatıralarda babanın da yeri olmalı. Her halimize katlandıkları da unutulmamalı.  



Eşimle nasıl poz verebilirim ki dediğinde de al sana en güzelinden....



Kalbi kendi yapamayanların eşiyle yapması da mümkün :)


Nisan Hanım ve Benden şimdilik bu kadar .... 


1 yorum:

  1. Hamilelik çekimleri, hamileliğin en başından başlayabileceği gibi aynı zamanda belli dönemlerde de gerçekleştirilebilmektedir. Anne adayları genellikle hamileliğin 30. ve 36. haftaları arasında bu çekimleri yapmayı tercih etmektedir. Biz de firma olarak annelerin istedikleri zamanda hamile fotoğraf albümü hazırlamak için gerekli olan tüm çekimleri gerçekleştirmekteyiz.

    YanıtlaSil